Jag bara njuter....

av det fina vädret och drömmer om en kanonsommar. Synd bara att man inte är garanterad en sån i Sverige bara. Det gäller alltså att passa på att njuta så länge solen och värmen stannar (vilket det gjort ett tag nu). Jag har jobbat idag under dagen och när jag kom hem höll Jens på med middagen. Innan vi åt gjorde jag iordning varsin drink till alla, stora som små. Dock alkoholfritt till de små. Barnen tyckte det var roligt att få en egen. Matilda började genast prata om Thailand och de goda drinkar hon fick där.


Kommentarer
Postat av: Milla

Å vad kul att kika in i din blogg! Vilka fina bilder på din familj! Kalasbildern vart toppen och vad himla sugen jag blev på cupcakes nu...!



Kram Milla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback