Shopping!

Barnens minsta kusin fyllde ett år igår och jag gav mig ut på shoppingtur för att hitta något fint till honom. Självklart kunde jag inte låta bli att handla något till mina egna barn också.

image32

Fin klänning till Matilda från Lindex och sen.....

image33

ett supergulligt linne från Polarn och Pyret till Felix.

Ett likadant linne och en keps blev det till kusinen och sen hittade jag ett gäng träklossar som han fick. Pysslig som man är så gjorde jag ett eget grattiskort till honom. Mina föräldrar var i USA nyligen och jag hade beställt en hel del scrapsaker som de fick ta med hem. Bla en Cuttlebug med många stansar till. Här är kusinens grattiskort:

image34

Alla glada, alla nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback