Fars dag

På förmiddagen idag var vi hemma hos mina föräldrar. Jag och min lillebror fixade brunch, eller mest jag faktsikt men på hans initiativ till pappa. Mysigt att sitta och äta ihop med tönda ljus o allt. Felix som fick feber igår igen var på strålande humör trots detta. Var och kollade honom på vårdcentralen igår för han har haft feber fyra-fem gånger på tre veckor. På förskolan går det streptokocker så vi ville kolla. Inga bakteriella sjukdomar dock utan bara gammalt vanligt hederligt virus.

Handbollskola för Matilda mitt på dagen och jag passade på att åka till Skärholmen en sväng och shoppade en julklänning till Tilda. Ett riktigt kap, 130kr bara så jag är nöjd.

Efter middagen åkte vi en sväng till Jens föräldrar. Vi passade på innan kusinen skulle komma eftersom Felix hade feber. Allmäntillståndet är det inget fel på. Hur speedad som helst. Lite gott fika där och sen iväg med Matilda på simskola.

Kort sagt en vanlig söndag för oss men många olika stopp både här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback